Blogia
Que se pare el mundo, que yo me bajo.

19-Més que la meva sang

Més q la meva sang, més q tot l'or d'un banc, més q saber cridar, més q poder plorar, tu ets molt més important...
Més q poder somiar, més q saber oblidar, no canviaria res per poder despertar i q m'estiguis mirant...
No, no!No tinguis por...desitjar-me no es dolent, no cal que diguis res, q el q vulguis ja ho faré, ja ho seeee...
Més q la meva sang, més q poder saber el q hi ha més enllà, doncs no m'importa gens, el q passi demà si et tinc al meu davant, res no m'importarà...
I és q la veritat, q mai no existirà, no m'importa ja tant com tenir-te al costat...
Mai vaig saber esperar, i és q no em se aguantar, si tu vols i jo vull no has de fer-me patir, no ho deixem refredar...
No, no!No tinguis por...desitjar-me no es dolent, no cal que diguis res, q el q vulguis ja ho faré, ja ho seeee...
Més q tot l'or d'un banc, més q mai fer-me gran, més q poder saber qui sere d'aquí a uns anys, més q no saber odiar pq com estimar tu ja m'ho has ensenyat...
Més q la meva sang, més q poder saber el q hi ha més enllà, doncs no m'importa gens, el q passi demà si et tinc al meu davant, res no m'importarà...
No, no!No tinguis por...desitjar-me no es dolent, no cal que diguis res, q el q vulguis ja ho faré, ja ho seeee...
Més q la meva sang, més q poder saber el q hi ha més enllà, doncs no m'importa gens, el q passi demà si et tinc al meu davant, res no m'importarà...
Més q tot l'or d'un banc, més q mai fer-me gran, més q poder saber qui sere d'aquí a uns anys, més q no saber odiar pq com estimar tu ja m'ho has ensenyat...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mas q mi sangre, mas q todo el oro de un banco, mas q saber chillar, mas q poder llorar tu eres mucho mas importante...
Mas q poder soñar, mas q saber olvidar, no cambiaria nada por poder despertar y q me estas mirando...
No, no! No tengas miedo...desearme no es malo, no hace falta q digas nada, q lo q kieras lo hare, ya lo seeee...
Mas q mi sangre, mas q poder saber lo q hay mas alla, pues no me importa nada, lo q pase mañana si te tengo a mi lado, nada me importara...
Y es q la verdad, q nunca existira, no me importa ya tanto como tenerte a mi lado...
Nunca me supe esperar, y es q no me se aguantar, si tu kieres y yo kiero, no tienes q hacerme sufrir, no lo dejemos enfriar...
No, no! No tengas miedo...desearme no es malo, no hace falta q digas nada, q lo q kieras lo hare, ya lo seeee...
Mas q todo el oro de un banco, mas q poder hacerme mayor, mas q poder saber kien sere de aki a unos años, mas q no saber odiar pq cómo kerer tu ya me has enseñado...
Mas q mi sangre, mas q poder saber lo q hay mas alla, pues no me importa nada, lo q pase mañana si te tengo a mi lado, nada me importara...
No, no! No tengas miedo...desearme no es malo, no hace falta q digas nada, q lo q kieras lo hare, ya lo seeee...
Mas q mi sangre, mas q poder saber lo q hay mas alla, pues no me importa nada, lo q pase mañana si te tengo a mi lado, nada me importara...
Mas q todo el oro de un banco, mas q poder hacerme mayor, mas q poder saber kien sere de aki a unos años, mas q no saber odiar pq cómo kerer tu ya me has enseñado...
-------------------------------------------
Cancion: "Més que la meva sang" de Lax'n'busto (mas movidita si es la q sale en el disco "Qui ets tu" ("quien eres tu").

0 comentarios